סיפור הירקן


14 Jan
14Jan

סיפור ששמעתי מחבר בקבוצת ואצאפ



הסוד המוזר שהירקן המבוגר סיפר לי היום!!!
בין כל חנויות היוקרה בליפנסלאן, הרחוב הראשי של עיירת הנופש קנוקה. בולט לו ''ירקן'' חנות פירות וירקות שכבר פתוח שם שנים.
היום החלטתי שאני חייב להבין מה הוא עושה שם. או לפחות להבין איך הוא שורד ברחוב היוקרתי עם העלות של השכירות הגבוהה.
כשהתקרבתי לחנות שמתי לב למשהו מעניין - כל מי שנכנס לירקן יוצא עם משהו ביד, אף אחד לא יוצא בידיים ריקות .
נכנסתי פנימה, ובתוך רגעים המוכר קופץ עלי עם חיוך ענק,
היי, מה שלומך? איך אתה מבלה פה? איך אני יכול לעזור לך - מה אתה צריך ?
הממ לא תודה. עניתי לו - רק רוצה להסתכל.
בכייף, הוא עונה לי.
אבל, אם כבר להסתכל בא אני יראה לך משהו מעניין, והוא שולף לי קופסת עם עגבניות בצבעים וגדלים שונים,
יפה מאוד אני אומר לו - תוך כדי שהוא מתחיל להסביר לי מה הטעם של כל צבע, וכמה שזה טעים,מגניב ובריא.
כשהוא שם לב שאני קצת מאבד עניין הוא מיישר אלי מבט עם חיוך גדול ושואל אותי ראיתה פעם פנינים אכילים?
האמת שלא. עניתי.
מיד הוא שולף מאיזה מגירה נסתרת, עגבניות קטנטנות בגודל של פנינים, בצבעים צהוב ואדום ונותן לי כמה לטעום.
מפה לשם יצאתי עם העגבניות ונזק בארנק...
ואז שאלתי אותו תגיד לי מה הקסם שלך? איך זה שכל אחד שנכנס לפה קונה?
הוא עונה לי אני יגיד לך סוד שאולי ישמע לך מוזר אבל עם ניסיון לא מתווכחים..
אוקיי.. ומה הסוד?
והמוכר אומר לי '' לעולם אל תאמין ללקוחות שלך'' !!!
אני מסתכל עליו עם מבט של ... 🧐
אבל הוא לא מתבלבל,
וממשיך : תגיד, מה ענית כששאלתי אותך מה אתה צריך?
שאני רק מסתכל, עניתי.
בדיוק. הוא אומר ואני לא האמנתי לך ולכן קנית.
מה הכוונה לא האמנת לי ?! מצחיק אחד. לא התכוונתי לקנות ואתה שיכנעת אותי!
הוא מחייך, ואומר בוא אני יסביר לך :
אני לא מאמין למה שהלקוחות שלי אומרים – אני מאמין למה שהם עושים!!!
כשאתה נכנסת לחנות שלי הראת לי בפעולה שלך שאתה מעוניין לקנות!!
עברת ליד חנות נעליים ולא נכסת!
ליד חנות מעילים ולא נכנסת!
ליד חנות תיקים וגם לא נכנסת!
ולחנות שלי כן נכנסת!!
מה זה אומר '' שאתה רוצה מה שיש לי להציע ואני רק צריך לעזור לך להבין מה אתה בדיוק רוצה!!!
וזה בדיוק מה שעשיתי הוא קורץ לי...
💣 💥מסר מטורף!!!
כשלקוח מתקשר וחופר על המוצר שלנו, או כשלקוח עונה למייל על שירות שהצענו לו.
גם אם הוא אומר אני לא מעוניין. אני רק רוצה לשמוע פרטים, רק רוצה להבין איך זה עובד או כל תירוץ אחר.
אנחנו ''לא נאמין למה שהוא אומר – אנחנו נאמין למה שהוא עשה''!!
ובפעולה שהוא עשה – שיחת טלפון, או מענה למייל, או כניסה חנות, או...
הלקוח הראה שהוא ''כן'' מעוניין במה שאנחנו מציעים לו
לכן אנחנו לא נאמין למה שהוא אמר... ולא נספר לעצמנו שאי אפשר לסגור אותו... הוא במפורש אמר שהוא לא רוצה...
אלא נעביר אותו את התהליך נכון ונסלוק אותו!
בהצלחה,

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.