אוטומציה לעסק - איך עושים

האם אתה מרגיש כמו בתמונה?

צריך לרדוף אחרי הלקוחות, אחרי הספקים, אחרי העובדים, אחרי המשימות?

מה זה אוטומציה?

זה שאת כל המשימות הללו אתה שם במקום אחד, ונותן לתוכנה לשלוח תזכורת, פעם ביום, פעם בשעה, פעם בשבוע, או פעם בחודש, לכל מי שצריך תזכורת. וגם כתוב לו כמה זמן כבר ממתינים לו, או כמה זמן הוא בעיכוב.

ולא רק זה, כאשר לדוגמא העובד שלך מסיים את המשימה, הוא לוחץ על כפתור "סיימתי", וזה מודע לך, במייל לדוגמא, שהוא סיים, ומוחק את המטלה.

במקום שאתה רודף אחרי כולם, המשימות לבד רודפות אחרי כולם.

יש לך משימות שדורשות מספר תחנות? 4 אנשים שונים צריכים לחתום על מסמך לפני שאתה שולח אותו ללקוח? המשימה תציק לארבעתם כל הזמן, ואתה תדע כל רגע מי חתם ומי לא, וברגע שהאחרון חותם זה גם יכול להשלח אוטומטית ללקוח, עם העתק אליך כמובן.

זה יכול להיות גם ניהול פרוייקטים, וזה יכול להיות אפילו למלא לבד ואוטומטית קובץ וורד!



והכי חשוב - צור קשר, תן לנו, המומחים בתחום, לעשות לך חיים קלים!