הפתרון לעבודה מהבית בזמן הקורונה הענן של מיקרוסופט, אופיס 365, כולל כלי עבודה מתקדמים ושיתופיים, ענן מלא ומאובטח, עבודה מהבית, החל מ5 דולר לחודש ניהול מסמסכים, ניהול ארועים, ניהול משימות, התכתבויות, גיבוי, ועוד, בוא תגלה את הענן המתקדם בעולם

אופיס 365


פלטפורמת ענן

אופיס 365 הוא פלטפורמת ענן. כלומר עליו ניתן לבנות ענן הן כגיבוי, שטח אחסון, או תוכנות שירות כמו אקסל ומיילים, בוא ואפרט לך את הכלים המדהימים שאתה מקבל ב5 דולר לחודש.

OneDrive


אחסון קבצים וגיבוי בענן

שטח האחסון האינסופי שמיקרוסופט מציעה לך נקרא OneDrive ולמעשה, מאחורי הקלעים, כל הכלים נשענים עליו בשביל אחסון מידע וקבצים. זהו שטח האחסון המאובטח בעולם, שום האקר (נכון להיום) עוד לא פרץ אותו, וניתן למדר אותו לפי הרשאות, כלומר כל קובץ או רשומה אתה בוחר מי רואה אותה ומי לא. והחשוב מכל, ניתן לגשת מכל מכשיר ובכל מקום

עבודה מהבית בזמן הקורונה


כלי שיתוף פעולה

כל הכלים שאני מתאר לך בדף הזה זמינים לך בכל מקום ובכל שעה ובכל מכשיר, מחשב, טלפון, טאבלט. רק תתחבר ויש לך גישה מלאה לכל הענן שלך, לכל הכלים, לכל הקבצים, וכל שינוי מתעדכן מיד אצל כולם.

אופיס אונליין


חבילת כל תוכנות האופיס בענן בדפדפן

אימיילים, וורד, אקסל, פוואר פוינט, ועוד כלים מוכרים של מיקרוסופט, בגרסא הכי מעודכנת שלהם בענן, זמין לך מכל מקום ולכל מי שעובד איתך, תמיד.

SharePoint - ניהול מסמכים ופורטל פנים ארגוני


ענן קבצים עסקי ומקצועי, פורטל עבודה עסקי ומקצועי

שרפוינט היא מערכת CMS, מערכת ניהול תוכן. כעת לא רק שאתה יכול לשמור את הקבצים שלך ולגשת מכל מקום, אתה גם יכול לנהל אותם, לקטלג אותם, לחפש לפי חתכים, לנהל הרשאות, לבנות פורטל (אתר פנים ארגוני) לעבודה צוותית, לנהל תהליכים, בקיצור, לעבוד כמו הגדולים, אבל בזמן שהם היו משלמים אלפי דולרים לחודש, אתה משלם 5.

Power Apps & Flow Automation


ניהול תהליכים אוטומטי

כמה פעמים חשבת שאיך מישהו עוד לא המציא את זה? אז מהיום, תוך כמה דקות, אתה יכול להמציא את זה לעסק שלך. כלי ניהול תהליכים אוטומטיים מלא עבורך, באותה חבילה של 5 דולר לחודש

Microsoft Teams


עבודה מהבית, עבודה מרחוק, צאט, שיחת וידאו, שיתוף

זהו הכלי שצובר תאוצה השנה, גם בזמן הקורונה, יותר מכל כלי אחר בענן של מיקרוסופט. תנסה לדמיין ואצאפ עם פייסבוק והנג-אאוט והכל על סטירואידים. אתה יוצר חדש עבודה וירטואלי עם העובדים שלך, יכול לצ'אטט בזמן אמת, להעביר קבצים, לעשות שיחות וידאו, לקבוע לו"ז על לוח שנה שיתופי, לכתוב ולהגיב, וכל שמור והכל שלך. עבודה מהבית בזמן הקורונה מעולם לא הייתה נוחה וקלה כ"כ.