07 Dec
07Dec

אז הקמת אתר.... אבל הוא מת. למה?

אתר זה כמו כרטיס ביקור, אם הוא שוכב על המדף הוא מעלה אבק. אתה צריך לפזר אותו, וכל הזמן.

בואו נתחיל מהסוף, אתה תצטרף להתאמץ.

סופו של יום יש 3 דרכים עיקריות איך מגיעים לאתר שלך (לא כולל פרסום ממומן):

1 - מאתרים אחרים

2 - דרך גוגל ומנועי חיפוש

3 - דרך פניה אישית

אגב, כל מה שאני אלמד פה זה הבסיס לקידום אורגני, וזה חלק גדול ממה שמקדמי אתרים עושים רק שהם עושים את זה יותר טוב מאיתנו. 

ואם כבר, הרי אני אתר שיווקי, אם אתה צריך מקדם אתרים טוב, צור קשר לקבל המלצה על מקצוען רציני.


פרק 1 - מאתרים אחרים

השאלה הפשוטה פה היא איך האתרים האחרים יודעים עליך ולמה יש שם לינק לאתר שלך?

תשובה - כי אתה הלכת לשם ושמת אותו. 

יש פה 4 סוגים עיקריים של מקורות שאתה יכול ללכת ולשים שם את האתר שלך:

1 - אינדקס אתרים. יש מלא אתרים שיש להם אינדקסים של אתרים, החל מדפי זהב וb144 ועד תפוז ונענע, ויש עשרות אם לא מאות כאלו, ואנשים נמצאים שם. חפשו בגוגל "אינדקס אתרים", "אינדקס עסקים", מלא מפרסמים בחינם, ותתחילו להפגיז. עצם המצאות הלינק שלכם שמה זה עוד כמה נקודות דירוג בגוגל.

2 - אתרי מאמרים. ישנם מלא אתרי מאמרים שמחפשים כותבים שיכתבו להם תוכן כזה או אחר, ואז אתם יכולים לשים את האתר שלכם שם, ושוב, העקרונות של סעיף 1 תופסים. הכי כדאי - לכתוב את המאמר באתר שלכם, ואז לשכפל אותו לשם, אך לציין ברור "הכתבה פורסמה במקור ב..." ועוד איזה מילה או 2 עליכם, הן כדי להדגיש אתכם, והן כדי לא להתפס בקנס "תוכן משוכפל" של גוגל. למהדרים אפילו תשנו 2 מילים או תמחקו פסקה. אגב טיפ למאמרים, שיהיה מענין יותר מארוך, פרקטי יותר מתאורטי, ולא לשכוח תמונות.

חשוב מאוד - לא לשכפל תוכן - זה פוגע מאוד בקידום. באתרים האחרים תשנו ותמחקו הרבה מילים, או, כמו שאני מעדיף, שימו תקציר מגרה שיגיע אליכם לאתר, וגם אז לא לשכפל, לשנות תמיד הרבה מילים. 

3 - פורומים. הכנסו לפורומים בהקשר למקצוע שלכם, או התחביבים שלכם, כל פורום שאתם יכולים לעזור בו, ותענו תשובות לשאלות שם, ואז, כמובן, האתר שלכם בחתימה, ואפילו הזמנה ברורה אם יש שם איזה שאלה או בקשה שזה מתאים.

4 - רשתות חברתיות. בגדול זה אותו עיקרון כמו סעיף 2 רק ששם זה פחות מאמרים, זה יותר פנינים, גם קצת צחוקים בהקשר למקצוע, אפשר מדי פעם ממש לקרא לכולם לבקר. הכי חשוב - לעולם אל תפרסמו בלי רשות בקבוצות! בפייסבוק לדוגמא זה נידוי לנצח, כולל אם תפתחו חשבון חדש. הכי טוב זה פשוט לשלוח לכל העולם ואישתו הזמנה לדף, במיוחד בעלי עסקים ואנשי ציבור אוהבים כמה שיותר קשרים, תעשו להם לייק והם יעשו לכם. 


פרק 2 - דרך גוגל ומנועי חיפוש

העקרון פשוט, אנשים מחפשים משהו, אתם בתוצאות, והם לוחצים. 

החלק הקשה - איך מגיעים לחלק שאתם בתוצאות?

אני ישר אוריד אתכם מהעץ, אתם לא תגיעו למקום ראשון בביטויים כמו "בניית אתרים", "עורך דין" וכד'. 

אולי אם תשקיעו ממש מלא כסף בקידום אתרים אורגני, והאם כבר אמרתי שיש לי המלצה על מישהו טוב?

ודבר שני, זה לוקח המון זמן, חודשים, שנה, לפעמים יותר.

אז נחלק את זה ל3 חלקים:

1 - ביטויים הגיוניים להגיע למקום ראשון.

"בניית אתר אינטרנט מהיום למחר בפתח תקוה", "עורך דין תעבורה לתאונות אופנוע קשות בראש העין", זה כבר סגנון של ביטויים שאם תשקיעו כמו שצריך אפשרי שתוך שנה תגיעו למקום ראשון, או לפחות לדף ראשון. ויתכן שספציפית בתחומים הללו זה עדיין לא מספיק. תלמדו את עצמכם כאשר אתם מחפשים תוכן ספציפי, איך נראות השאילתות שלכם, ואז תשמרו את הממוקדות, ואז תכתבו על זה מאמר, ותוסיפו את זה במילות מפתח, שימו את זה במקומות של פרק 1, ספרו לחברים שמתעניינים, ואז יש על מה לדבר. 

בדיוק כמו, ואמנם לא דומה, אבל היום "אריאל רובינשטיין בניית אתרים" יביא אותי במקום ראשון, התחלתי ממקום 5.


2 - איך להגיע למקום ראשון בסעיף 1.

פה אני פשוט מחזיר אתכם לפרק 1 סעיף 2, כתיבת תוכן, יפה, מעניין, תמונות, מצחיק, ומאוד מאוד קשור לביטוי הממוקד, כי סופו של יום עיקר הדירוג של גוגל הוא לפי התוכן, תוכן טוב תמיד יקודם, תוכן לא טוב תמיד יפול, לא משנה כמה עשינו מסביב הכל מושלם.


3 - חיפוש מבוסס מיקום.

תדאגו שבפייס, בכל מקום, כתוב את המיקום שלכם, גוגל גם מביא תוצאות חיפוש לפי מיקום. גם תרשמו את עצמכם בגוגל מקומות, ובביטויים הנכונים מיד תופיעו. זה כבר דורש הדרכה נפרדת ואני אתן מקום למאמר של Razi Interactive. ראיתם? תוכן איכותי, מגיע לעוד מקומות לבד.


3 - דרך פניה אישית


דבר ראשון החתימה שלכם במיילים שלכם! מעכשיו כל מייל שלכם לא משנה מה ולמי, תמיד תמיד נושא את החתימה שלכם עם האתר שלכם, ורשת חברתית כלשהי.

מיילים מתגלגלים, מתזכרים, ויכולים תמיד להגיע לידיים הלא נכונות. כלומר הנכונות מאוד!

דבר שני, אתם נפגשים עם אנשים, לקוחות או לא, תגידו להם להציץ באתר שלכם, תדאגו לתמונה יפה בשער וזה מספיק טוב לתפוס תשומת לב, ואולי מחר הוא יעביר את זה למישהו.

ודבר שלישי, וזה מאוד מאוד חשוב, תבנו רשימת תפוצה. תבקשו ממי שרק אפשר את המייל שלו, ותתחילו לשלוח פעם בשבוע מייל עם טיפים מעניינים. לא תוכן שיווקי, ולא דיבורים, את זה כולם מוחקים מיד ועושים הסרה. אתה נגר? טיפ על מסור טוב באייס. אתה שיפוצניק? טיפ על מסמר הכי טוב לקיר, כזה שלא מתעקם עם הפטיש. אם תפסתם בנאדם אחד שקורא, במוקדם או במאוחר הוא לקוח שלכם, או מביא לכם לקוח.


מקווה שנהנתם, ולעבודה.

זה מלא חומר? קבלו טיפ - שימו לכם ביומן פעם בשבוע רבע שעה, כל פעם לעשות צעד אחד. ביום הראשון חפשו "אינדקס אתרים", תגלו איזה 20, וכל פעם פרסמו ב2.

אח"כ "אינדקס בעלי עסקים", ושוב 2 לשבוע.

ואז "פורום בוני אתרים" או "נגרים", ופעם בשבוע תכנסו ותנסו להגיב על משהו. אפילו אם מישהו ענה תגיבו "צודק", "נכון", "אהבתי", "רעיון טוב", פשוט תפרגנו. ואם זה פורום ללא חתימה, אז חכו עד שיהיה למה להגיב, ואז כל המתעניינים ירוצו.

הרשמו עכשיו וקבלו עוד טיפים מעשיים עוד יותר ממה שכתוב פה 


ומה כותבים בסוף מאמר?

אריאל רובינשטיין בניית אתרים, בניית אתר לעסק, מהיום למחר. 

טלפון 054-263-4114, תמיד זמין, אתרים יפים, זולים, איכותיים, משולבים עם גוגל אנליטיקס, אתרים שמביאים לקוחות.

ראיתם? זה בתוכן, זה יותר ניקוד :)


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.